Citaten over klanten, ook quotes, spreuken, oneliners en aforismen

doorArend Landman

Citaten over klanten, ook quotes, spreuken, oneliners en aforismen

Klanten zijn gasten en wij zijn gastvrouwen en gastheren citaat reputatiecoaching

De klant is koning en mag dus royaal betalen.
Anoniem

Als je een geweldige ervaring realiseert, vertellen klanten dat aan mensen die ook klant kunnen worden. Mond-tot-mond-reclame is zeer krachtig.
Jeff Brezos

We zien onze klanten als gasten die uitgenodigd zijn voor een feest, en wij zijn de gastvrouwen en gastheren. Het is onze werk om ieder aspect van de klant-ervaring iedere dag een beetje beter te maken.
Jeff Brezos

De prijs is voor klanten alleen doorslaggevend als alle aanbiedingen exact gelijk zijn. Dat is zelden het geval. Geef uw klant een goede reden om specifiek voor u te kiezen.
Jos Burgers  

Een goede mogelijkheid om onderscheidend te zijn, is een klant niet aan te bieden wat hij vraagt, maar wat hij nodig heeft. Ga daartoe op zoek naar de vraag achter de vraag en stem uw aanbod af op het echte probleem van uw klant.
Jos Burgers

Citaten over klanten aanbieden wat ze nodig hebben Jos Burgers

Ik heb geleerd dat proberen te raden wat de baas of de klant wil een sterk slopende invloed heeft op de creatie van goede reclame.
Leo Burnett

Ik heb nog nooit een klant gevonden wiens zakelijke probleem alleen kon worden opgelost met reclame.
Lee Clow  

Winst in het zakenleven komt van vaste klanten die je project of dienst roemen en die aanbevelen bij hun vrienden.
W. Ernest Deming

Voor mij is een klant een deel van het geheel, een aspect van het probleem.
Arthur Conan Doyle

Helaas is de klant die vandaag bestaat nog steeds een soort prototype-ontwerp.
Shawn Fanning

Je klanten die het minst tevreden zijn, zijn je grootste bron om van te leren.
Bill Gates

De klant is koning, mits deze zich koninklijk gedraagt.
W.J. Gerritse

Je kunt niet zomaar aan klanten vragen wat ze willen en dan proberen hen dat te geven. Tegen de tijd dat je klaar bent, zullen ze weer iets nieuws willen.
Steve Jobs

Er zijn vier manieren om de totale waarde van een kant (total customer value) te verhogen: transactieomvang vergroten, herhalingsverkopen bevorderen, bestaande klanten andere producten en diensten verkopen, en ervoor zorgen dat bestaande klanten nieuwe klanten aanbrengen.
Dan Kennedy

Het maakt heel veel uit wie je naar je deur leidt. Waarom zou je je niet richten op klanten die een hoge toegevoegde waarde bieden?
Dan Kennedy

Het gaat er niet om hoeveel uren je werkt voor een klant of project. De kwantiteit en kwaliteit van je energie, je focus en je kracht bepaalt of die tijd waardevol is.
Jim Loehr

De relatie tussen een fabrikant en zijn reclamebureau is bijna net zo intiem als de relatie tussen een patiënt en zijn arts. Verzeker je ervan dat je blij kunt leven met je toekomstige klant voordat je hem accepteert.
David Olgilvy

De magische formule die succesvolle ondernemingen hebben ontdekt: behandel klanten als gasten en werknemers als mensen.
Tom Peeters

Besteed veel tijd aan het persoonlijk spreken met klanten. Je zult er versteld van staan hoe weinig bedrijven naar hun klanten luisteren.
Ros Perot

Je klanten willen je passie voor je vak, je winkel en je producten proeven. Daarvoor komen ze terug.
Frans Reichardt

Verminder het aantal managementlagen, want die scheppen afstand tussen de top en de klanten.
Donald Rumsfeld

Citaat over klanten verrassen Rob Snoeijen

Het is belangrijk je klanten steeds opnieuw op een creatieve wijze te verrassen. Geef ze net iets meer aandacht dan ze verwachten. Doe altijd iets extra’s. Kortom: verras de klant.
Rob Snoeijen

Verminder het aantal managementlagen, want die scheppen afstand tussen de top en de klanten.
Donald Rumsfeld

We vinden onszelf steeds opnieuw uit om het probleem van een klant op te lossen. Dat is meer dan alleen wat veranderingen aanbrengen. Het is opnieuw overdenken wat je publiek wil en nodig heeft. Is dat niet iets dat grote acteurs voortdurend doen?
Merrie Spaeth

De ideale klant is een zeer rijke man die in grote problemen zit.
John Sterling

Het waardevolste bezit van een bedrijf is hoe het bekend staat bij zijn klanten.
Brian Tracy

Ik heb een nauw contact nodig met de klant, wie het ook is, en een commitment van de klant om gezamenljk een proces in te gaan. Ik heb zijn respect en zijn geduld nodig.
Peter Zumthor

Over de auteur

Arend Landman administrator

Arend Landman is afgestudeerd chemicus. Hij werkte vijftien jaar in de vakbladjournalistiek, waarvan 13 jaar als zelfstandig publicist. Sinds 2004 verzorgt hij optredens als spreker en entertainer op onder andere zakelijke bijeenkomsten. Hij blogt en spreekt veel over onderwijs, intuïtie en contentmarketing.