#SMC055: “Zoeken en gevonden worden met SEO en SEA” (dd. 14-09-2015)

#SMC055: Social Media Club ApeldoornVanavond begon het seizoen van #SMC055 (Social Media Club Apeldoorn) met de 24e bijeenkomst. Hierbij waren twee gastsprekers, te weten: Sabine Roex (van @HideandSeekNL) en Max Dammers (van @MaxNL). Zij vertelden over SEO en SEA.

Sabine Roex is medeoprichter van Hide and Seek. Voor Hide and Seek werkte Sabine twee jaar bij Google op het Europese hoofdkantoor in Dublin. Eerst in het New Business Development Team en daarna als Account Manager voor Google’s grootste Travel klanten in Nederland.

Door het werken met een gevarieerd portfolio aan klanten met uiteenlopende doelstellingen heeft Sabine brede online kennis opgebouwd. Haar specialismen zijn Google AdWords (Search, Display, Mobile en YouTube) en Google Analytics. Daarnaast heeft Sabine naast het Google Display Netwerk ervaring op gedaan in Premium Display Netwerken. Sabine is Google Partner en is Google AdWords, Display, YouTube en Analytics gecertificeerd.

Max Dammers is oprichter van Max.nl. Sinds 1996 is hij overtuigd van de invloed die het internet heeft op ons leven. Vanuit deze overtuiging is hij permanent op zoek naar het nut van nieuwe technologieën.

Voor Max is internet als Lego waarmee eindeloos kan worden gecombineerd en out-of-the-box strategische doelen kunnen worden vertaald naar concrete toepassingen. Hierbij vormen de gebruikers en de achterliggende strategie altijd het uitgangspunt.

Bekijk hieronder het Storify board met daarin alle tweets van deze avond:

 

Eduard de Boer is reputatiecoach, schrijver, blogger, fotograaf en lokale SEO-specialist.

Laat wat van je horen

*