139: Interview met Lasse Bourgonje van KiyOh en Jeroen van Opbergen van klantenvertellen.nl

Play

Reputatie Coaching PodcastIn de podcast van vandaag heb ik maar één onderwerp, namelijk het interview met Lasse Bourgonje, oprichter van KiyOh en Jeroen van Opbergen, de oprichter van klantenvertellen.nl. Het totale interview duurt 33 minuten en 55 seconden.

Dus in plaats van je te vertellen dat je de podcast kunt vinden op www.reputatiecoaching.nl/139 en dat de podcast is te beluisteren in iTunes, op Stitcher en ook op TuneIn Radio wil ik meteen doorgaan naar het interview…

kiyohIn het interview komen de volgende vragen aan bod:

  1. Wie zijn de personen achter Lasse Bourgonje en Jeroen van Opbergen?
  2. Wat betekent de naam KiyOh?
  3. Welk type klanten hebben KiyOh en klantenvertellen.nl?
  4. Gaan hoveniers nu ook maximaal de markt op om reviews te vragen?
  5. Waarin onderscheiden KiyOh en klantenvertellen zich van collegabedrijven?
  6. Hoe gaan de systemen om met negatieve reviews?
  7. klantenvertellenZijn verjaardagen nog wel zinnige platformen voor het delen van ervaringen?
  8. Wat kosten de diensten?
  9. Hoe staan jullie tegenover het spreiden van reviews over jullie concurrenten?
  10. Hoe zien jullie reviews in de toekomst?
  11. Welke nieuwe ontwikkelingen kunnen we op korte termijn verwachten?
  12. Wat voor creatieve tips hebben jullie voor het verzamelen en promoten van reviews / beoordelingen?
  13. Hoe is het gesteld met het eigenaarschap van reviews? Wat als iemand bij jullie weggaat? Verdwijnen dan alle reviews?
  14. Hebben jullie een IP-filter? Waarom?

Beluister het interview in de audioversie
 

Ik hoop dat je het één en ander hebt opgestoken van dit interview. In elk geval heb ik wel wat nieuwe en originele dingen eruit opgestoken.

Als je de podcast leuk vindt en je wilt nog meer op de hoogte blijven, volg me dan ook op Twitter, via @reputatiecoach1.

Heb je inderdaad wat aan alle informatie die ik met je deel, help mij dan met het verder verbeteren en promoten van deze podcast. Abonneer je op de podcast, zodat je altijd meteen de nieuwste uitzending krijgt voorgeschoteld.

Zoek de podcast op, in iTunes of Stitcher, geef de podcast een sterrenbeoordeling en laat ook je reactie achter. Door de podcast te beoordelen op iTunes en/of Stitcher breng je de podcast onder de aandacht van een breder publiek.

Je kunt me verder helpen, door de podcast aan te bevelen bij vrienden of collega’s, waarvan je denkt dat ze er hun voordeel mee kunnen doen, of door ’m te delen op Twitter, like’n en delen op Facebook of een “+1” te geven op Google+.

En vergeet niet: ik ben hier om je te helpen! Als je een vraag of een probleem hebt met betrekking tot je online reputatie of de vindbaarheid van je website, kun je een mailtje sturen naar podcast@reputatiecoaching.nl.

Als je dat te lastig vindt, of als je de podcast beluistert terwijl je in de auto zit en je hebt acuut een vraag, spreek dan een boodschap in op de ReputatieCoaching Hotline, op nummer: 084 – 883 15 56. Mogelijk behandel ik je vraag of probleem dan in een artikel of in de podcast.

En je kunt ook rechtstreeks op de website een voicemail achterlaten, door op de tab aan de rechterkant van elke pagina te klikken, en je bericht in te spreken. Dit was ReputatieCoaching Podcast aflevering 139 en mijn naam is Eduard de Boer.

Ik wens je de komende week weer succes met het werken aan je reputatie, zodat je meteen je reputatie voor jou kunt laten werken!

Tot volgende week!

Doei!

Links naar content die in deze podcast aan bod komt:

Eduard de Boer is reputatiecoach, schrijver, blogger, fotograaf en lokale SEO-specialist.

Reacties

  1. Hallo. Ik vind erg mooi uw site. Ik hoor van alles en erg super gaaf. Ik heb alleen bezwaar tegen de transcriptie. Ik krijg het eigenlijk geen te zien of vinden. Hoe zou ik het vinden?

    Dank u wel!

Laat wat van je horen

*